listopada 08, 2014

Promocja w Rossmannie - co kupić?

Wszystko wskazuje na to, że Rossmann szykuje dla nas kolejną promocję na kolorówkę. Tym razem zasady mają być trochę inne niż zazwyczaj. Będzie to PROMOCJA 1+1, a zatem przy zakupie jednego produktu do makijażu drugi będzie za darmo (w tej samej cenie lub tańszy). Oznacza to, że najbardziej zaoszczędzimy, jeśli wybierzemy dwa kosmetyki w tej samej lub zbliżonej cenie.
Warto będzie więc sobie trochę zaplanować zakupy, zrobić listę, sprawdzić wcześniej ceny, aby nam się to jak najbardziej opłaciło.

Postanowiłam Wam trochę w tym pomóc. Pokażę Wam, które produkty polecam i które sama planuję kupić. Jeśli jesteście tego ciekawe, zapraszam do czytania dalej :)





1. Rimmel - podkład Lasting Finish 25h - cena 38,99 zł

Jeśli poszukujecie dobrze kryjącego, długotrwałego podkładu, to ten będzie właśnie dla Was. Już przy nakładaniu czuć, że jest on long-lasting, bo bardzo szybko zastyga i nawet pędzlem się go nakłada dość ciężko. Jednak na twarzy wygląda naprawdę ładnie i co ważne - nie wysusza. Po nałożeniu trochę się lepi, jednak uczucie to znika po przypudrowaniu. Podkład jest na pewno lżejszy od Revlon Colorstay, jednak równie długo się utrzymuje. Myślę, że na zimę będzie bardzo dobry.

2. Manhattan - podkład Easy Match - cena 30,99zł 

To już zupełnie inny podkład - lekki, nawilżający, słabo kryjący. Ja go bardzo lubię używać latem. Ładnie wyrównuje koloryt cery, dopasowuje się do odcienia skóry. Nie wysusza, posiada SPF 18. Przepięknie pachnie. Moim zdaniem jest bardzo podobny do Healthy Mix z Bourjois (do starej wersji, nowej jeszcze nie miałam okazji testować). Jeżeli lubicie lekkie krycie i wysoki stopień nawilżenia, to ten podkład jest dla Was :)

3. AA Make up - podkład satynowy - cena 24,99 zł

O tym podkładzie pisałam tutaj - KLIK 

4. Rimmel - puder Stary Matte - cena 25,99 zł

To chyba mój ulubiony puder prasowany. Swego czasu zużyłam go dobrych kilka/kilkanaście opakowań. Teraz wolę pudry sypkie, jednak do tego też od czasu do czasu wracam. Puder nie jest mocno matujący, jednak ładnie wygładza skórę. Ma naturalnie wykończenie, skóra nie wygląda jak poprószona mąką. Jedyny minus za kiepskie opakowanie i brak gąbeczki.

5. Max Factor - tusz do rzęs 2000 Calorie - curved brush volume & curl - cena 29,99 zł

Cudowny tusz!!! Już dawno nie miałam tak ładnych rzęs. Przepięknie rozczesuje, nie skleja. Podkreśla każdą, nawet najmniejszą rzęsę. Nie prostuje rzęs podkręconych zalotką, ładnie utrzymuje je podkręcone. Jestem nim zachwycona. Po prostu rzęsy jak firanki :)

6. Lovely - tusz do rzęs Pump Up - cena 8,99 zł

A tutaj tańsza wersja tuszu podkręcającego. Też bardzo ładnie rozdziela rzęsy, nie skleja. Jedyny minus, że dość szybko wysycha w opakowaniu, więc ma krótką datę ważności, ale za taką cenę zdecydowanie warto wypróbować.



7. Maybelline - Color Tattoo 24hr - cena 23,99 zł

Bardzo dobry cień w kremie. Idealny jako baza oraz jako samodzielny cień. Mam dwa odcienie - 40 Permanent Taupe, który idealnie nadaje się również do podkreślania brwi, oraz 35 On and on Bronze, czyli przepiękny złocisty brąz. Bardzo mocno polecam.

8. Astor - Soft Sensation Lipcolor Butter - cena 26,99 zł

Cudowne masełko do ust w formie kredki. Ma być połączeniem szminki, balsamu do ust i błyszczyka. Rzeczywiście tak jest. Otrzymujemy całkiem dobrze napigmentowaną szminkę, mega nawilżającą. Nakładanie jej to czysta przyjemność. Posiadam odcień 012 Unguilty Pleasure, który jest pięknym malinowym różem. Trwałość jest, moim zdaniem, bardzo zadowalająca jak na szminki tego typu. Jestem zdecydowanie na tak :)

9. Bourjois - konturówka do ust Contour Edition - cena 33,99 zł

Nowość od Bourjois. Absolutnie cudowna. Na razie mam jeden odcień - 07 Cherry boom boom, czyli dość ciemną czerwień. Ach, chcę więcej! Konturówka jest tak mięciutka, że nakłada się ją bez żadnego problemu. Co więcej, jest tak miękka, że bez problemu można ją nałożyć na całe usta. A przy tym oczywiście jest trwała, więc na pewno warto się jej przyjrzeć przy okazji tak dużych promocji :)

10. Bourjois - szminka Rouge Edition - cena 45,99 zł

Bardzo dobre pomadki, świetnie napigmentowane, nawilżające i długotrwałe. Czego chcieć więcej :) Jedne z lepszych drogeryjnych szminek. 

11. Bourjois - szminka Rouge Edition Velvet - cena 49,99 zł

Słynne matowe szminki z Bourjois. Po prostu trzeba je mieć :) Mają bardzo przyjemną, jedwabistą konsystencję, więc bardzo przyjemnie się je nakłada. Potem lekko zastygają w mat, przez co utrzymują się całkiem długo. Naprawdę warto się na nie skusić.

A teraz krótka lista tego, co sama zamierzam kupić:

1. Astor - podkład Perfect Stay 24h - cena 47,99 zł
2. Astor - korektor Perfect Stay - cena 30,99 zł

Jestem bardzo ciekawa tego zestawu. Wygląda obiecująco. Mam nadzieję, że się u mnie sprawdzi. W szczególności liczę na korektor, bo ostatnio wszystkie bardzo podkreślają mi zmarszczki mimiczne...

3. Rimmel - podkład Wake Me Up - cena 41,99 zł

W końcu planuję wypróbować ten słynny podkład polecany przez maxineczkę :)

4. Bourjois - konturówka Contour Edition

Tym razem planuję zakup czerwieni nr 06.

I to wszystko na razie na mojej liście, chociaż znając życie pewnie wpadnie jeszcze jakaś szminka, np. nowy kolor z Rouge Edition Velvet ;)

Napiszcie mi koniecznie w komentarzach, co planujecie kupić albo co kupiłyście. 
Udanych zakupów! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

TOP