listopada 27, 2015

Golden Rose - Vision Lipstick nr 127
Idealny nudziak dla bladziochów o chłodnym typie urody

Cześć!

Już od jakiegoś czasu bardzo modny jest makijaż w odcieniach nude. Zresztą tak naprawdę niezależnie od mody zawsze znajdą się zwolenniczki make-up no make-up. W takim makijażu bardzo ważne są nudziakowe usta i chyba taką szminkę najtrudniej znaleźć. Przynajmniej ja miałam z tym problem. Zazwyczaj są za jasne albo zbyt ciepłe i wyglądam trupio. Jakiś czas temu zupełnym przypadkiem trafiłam na pomadkę Vision Lipstick z Golden Rose w odcieniu 127, która okazała się być idealna. Jeśli jesteście ciekawe, jak się prezentuje, to czytajcie dalej :)


O szminkach Vision Lipstick już pisałam na blogu KLIK, więc nie będę się za bardzo o nich rozpisywać, skupię się bardziej na tym konkretnym kolorze. 

Odcień 127 to przepiękny chłodny beż z minimalną domieszką brudnego różu. Szminka jest naprawdę jasna, a czegoś takiego właśnie szukałam. Do mojej karnacji pasuje idealnie, nie wyglądam w niej trupio. Nie jest też jakoś mega mocno różowa, więc pasuje praktycznie do każdego rodzaju makijażu.


Konsystencja jest bardzo kremowa, a aplikacja tak jasnego koloru nie powinna dla nikogo stanowić problemu. Nie trzeba używać konturówki, bo nie wylewa się poza kontur ust. 

Jeśli chodzi o trwałość, to jestem naprawdę bardzo zadowolona. Gdy nie jemy, produkt utrzyma się ze spokojem kilka godzin. Co prawda pigment nie wżera się w usta, ale odcień jest na tyle zbliżony do koloru moich ust, że nawet jak się odrobinę zje, to tego tak naprawdę mocno nie widać. 


To dla mnie nudziak idealny i czuję się w nim świetnie. Jeśli jednak obawiacie się, że będzie dla Was za chłodny, a poszukujecie czegoś równie jasnego, to zerknijcie na odcień 126 :)

Dajcie znać, jak Wam się ten odcień podoba? Może znacie jeszcze jakieś podobne nudziaki? :)

Pozdrawiam serdecznie, 
Kasia 

InstagramInstagram

11 komentarzy:

  1. Fajna, choć ja średnio się czuję w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie nudziaki, śliczny kolorek i ślicznie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten odcień szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kolor nie dla mnie, ale mam ich ciemny fiolet i burgund i się lubimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie piękny! Ale dla mnie pewnie trochę za chłodny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ją :) Kolorek jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna! To zdecydowanie mój kolor, muszę ją mieć :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to lubię mocne, ale ten bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny, uniwersalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. owszem, pigment wżera się i robi świetny tint na wiele godzin po zjedzeniu pomadki. Ale jest to przy nieco ciemniejszych odcieniach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

TOP